Автор Тема: Помощ!!!  (Прочетена 9444 пъти)

Неактивен Atliman

• Редовен
  • *
  • Публикации: 10
  • Респект: 0
    • HeritageBG - Сайт за българско културно наследство
Помощ!!!
« -: Април 22, 2008, 17:39:50 »
 Здравейте на всички! Аз съм студент II курс изучаващ Културно Историческото Наследство на България...Имам следната молба: Поставиха ни задача за описване на български православен храм. Идеята ми е да представя, някой храм, който да не е известен, да не се знае(да не е комерсиален),  но да има завладяващо привличане с историята си и т.н. Общо казано да е интересен. Чрез презентирането му може дори да добие някаква известност:)
  Молбата ми е да ми дадете "идеи", ако знаете някакъв такъв БГ храм да пишете, ще съм ви много благодарен:):):)
http://www.HeritageBG.net/ HeritageBG - Сайт за българско културно наследство

БГ История

Помощ!!!
« -: Април 22, 2008, 17:39:50 »

Неактивен Гесер Курултаев

• Академик
  • Публикации: 216
  • Респект: -20
Re: Помощ!!!
« Отговор #1 -: Април 23, 2008, 15:39:14 »
Здравейте на всички! Аз съм студент II курс изучаващ Културно Историческото Наследство на България...Имам следната молба: Поставиха ни задача за описване на български православен храм. Идеята ми е да представя, някой храм, който да не е известен, да не се знае(да не е комерсиален),  но да има завладяващо привличане с историята си и т.н. Общо казано да е интересен. Чрез презентирането му може дори да добие някаква известност:)
  Молбата ми е да ми дадете "идеи", ако знаете някакъв такъв БГ храм да пишете, ще съм ви много благодарен:):):)

Коя да е селска църквичка влиза в тази дефиниция  - хем православна, хем храм, хем неизвестна...Изключваш католическите и арменските църви и всичко друго е добре дошло.
 "Завладяващо привличане с история" е субективно. Един се привлича от едно, друго от друго.

Неактивен снежана

• Новодошъл
  • Публикации: 2
  • Респект: 0
« Отговор #2 -: Април 29, 2008, 14:31:32 »